Choose a nickname / Kutucuğuna Adınızı Yazıp Direk Xat Sohbet Kanalımıza Giriş Yapabilirsiniz.

Şinasi Ah Yüreğim Yüreğim (Fatih Harbiye) şarkısını dinle

Şinasi Ah Yüreğim Yüreğim (Fatih Harbiye) mp3 dinle indir, Şinasi Ah Yüreğim Yüreğim (Fatih Harbiye)boxca tubidy hitsarkidinle.blogspot.com.tr farkıyla sizinle.
 
Masal anlatmıştı sonu mutlu bitiyor
Bütün ömrü boyunca yalnız beni seviyor
Bütün ömrü boyunca yalnız beni seviyor
Ah yüreğim yüreğim şimdi sana nedeyim
Gözümde büyür hayat hem ağlar hem giderim
Gözlerine inanmıştım sözünü aşk saymıştım
Senide benim gibi sanarak aldanmıştım
Senide benim gibi sanarak aldanmıştım
Ah yüreğim yüreğim şimdi sana nedeyim
Gözümde büyür hayat hem ağlar hem giderim

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hit Şarkı Dinle, 2013 / 2014 Yeni Albüm Şarkıları Full Dinle © 2012 | Designed by Hit Müzik Dinle

Thanks to: 2014 Hit Şarkıları, Full Albüm Dinle and 2014 Albümleri Dinle